Aquest any en la sortida de bici d’estiu, seguim el repte que varem començar el 2023 +2024; un gran repte i aventura.
Vàrem començar el Camí de Sant Jaume des de Cracòvia, com vaig fer en solitari fa uns anys, en aquesta ocasió serà amb transport de bosses i cotxe de suport. La farem per trams, aquest tercer tram serà de Ulm Alemanya a Ginebra Suïssa.
En aquest cas farem 2 països finalitzarem el nostre pas per Alemanya i creuarem tot Suïssa per paisatges inoblidables passant ciutats importants com Ulm, Innsbruck, Friburg, Lausane, Ginebra i altres petites ciutats i pobles amb molt encant, amb varietat de paisatges passarem per grans llacs de Suïssa, com el Lemmon, el Konstanza i altres creuarem amb barca, algun gran llac passant per boscos, pistes carrils bici. Es pot fer amb Gravel o btt.
En tot el Camí fins a Santiago de Compostela, passarem per 6 països diferents, jo vaig fer 4200 km en 49 dies.
Ara més relaxadament ho farem en uns 5 trams de 8 a 10 dies per combinar entrada i sortida en ciutats grans.
Polònia – Txèquia – Alemanya – Suïssa – França – Espanya.
Etapes:
1er dia Viatge, vol a Ulm, Alemanya
2on dia 1era etapa – Ruta 79’5 km desnivell 415m
3er dia; 2a etapa- 75 km desnivell positiu 450 m
4art dia; 3era etapa- 71 km desnivell positiu 1000m
5e dia; 4a etapa- 64 km desnivell positiu 1130 m
6e dia; 5ena etapa – 68 o 75 km desnivell positiu 750 o 850m intentaré que sigi el de 68km
7e dia ; 6a Etapa – 60 o 69 km desnivell positiu uns 400 m
8e dia ; 7a etapa – 54 km desnivell positiu uns 700 m
9e dia ; 8ena etapa – 73’5 km desnivell positiu 1050 m
10e dia ; 9 ena etapa – 65 km desnivell positiu 350 m
11e dia ; Viatge de tornada dia Viatge, vol a Ulm, Alemanya
Preu: 1270 € inclòs el transport de la bici a Ulm i tornada de Ginebra
** en habitacions dobles, es pot fer algun dia en cuadruple o triple i baixaria algo el preu
Grup de 12 a 14 persones
Grup de 10 persones : +50€
Inclou: 11 dies de viatge, amb 9 dies de ruta guiada, Allotjament 10 dies en règim de dormir i esmorzar, en hotels en habitacions dobles pícnic al migdia durant 8 dies, transport de bosses tota la ruta amb bici, 2 transports amb ferry, cotxe de recolzament, recull fotogràfic, transport de la bicicleta al punt d’inici i tornada, camiseta de la ruta.
El bitllet d’avió el podem tramitar, recomanable treure’l amb temps.
*El preu no inclou: Vols, L’assegurança 16€ tots els dies , els extres.
Inscripcions i més informació: Inscripció/Contacte